HTC HD2 jest jednym z najbardziej zaawansowanych i wypasionych smartfonów na rynku. W Polsce pojawił się stosunkowo niedawno, a w ofertach operatorów możemy go znaleźć od mniej więcej tygodnia. Dzięki temu powinien stać się bardziej popularny, gdyż w opcji abonamentowej jego cena stała się znacznie bardziej przystępna.
iPhone 3GS to klasyk, następca hitu Apple -3G. Telefon bije rekordy popularności na całym świece, a w liczbie sprzedanych egzemplarzy niewiele modeli jest w stanie się z nim równać. Co takiego zadecydowało o popularności tego smartfona? Jego niezawodność, klasa, prostota, a może kult jakim otoczone jest nadgryzione jabłuszko?
Niedawno miałem okazję poznać bliżej oba smartfony i to skłoniło mnie do przeprowadzenia niewielkiego porównania. Skupię się jedynie na tych naprawdę najważniejszych aspektach. Zapraszam zatem na kolejny przegląd KomórkoManiaKa z cyklu Arena – porównania!
Specyfikacja
Obudowa
Wygląd niezaprzeczalnie jest kwestią gustu. Postanowiłem spojrzeć na oba smartfony jak najbardziej obiektywnie i ocenić, który z nich wygląda lepiej. Można nie lubić iPhone’a, ale trzeba mu przyznać, że wygląda po prostu bardzo ładnie. Obudowa jest solidna, a przy tym elegancka, pozbawiona większej liczby przycisków i tego typu urozmaiceń. Dla jednych jest to ogromnym plusem, inni mogą czuć niedosyt wynikający z ich niewielkiej liczby. To także pozostaje w sferze osobistych preferencji.
Jego design oceniam jako elegancki przy według mnie tandetnym iPhonie wygląda jak jego bogatszy kuzyn
Michał (Ceneo)
HD2 niczego nie brakuje, jednakże nie jest w stanie zaspokoić moich estetycznych wymagań w takim stopniu jak iPhone. Chcąc lepiej zapoznać się z wyglądem HD2 zapraszam do naszej galerii, którą znajdziecie w tym miejscu.
Oba telefony przyjemnie leżą w dłoni. Niektórym wielkość HD2 może jednak przeszkadzać.
W kwestii obudowy, jej wyglądu oraz wykonania skłaniam się bardziej ku iPhone’owi.
Ekran – jakość wyświetlanego obrazu oraz dotyk
Pod względem wielkości ekranu oraz rozdzielczości, HD2 praktycznie nie ma sobie równych.
wyswietlacz to cudo w szczegolnosci we wspolpracy z HTC Sense (genialny)
diabelskoo (mGSM)
Jakość wyświetlanego obrazu stoi na podobnym poziomie. Bardziej skłaniam się jednak ku HD2 z tego względu, iż rozdzielczość ekranu ma zdecydowanie wyższą.
Oba smartfony posiadają ekran typu pojemnościowego. Na dotyk reagują rewelacyjnie i szybko. Po chwili zabawy jednym i drugim, można wyczuć jednak drobną różnicę – na korzyść HTC HD2.
System operacyjny oraz interfejs
iPhone OS to system, któremu na pewno nie można odmówić mu prostoty, stabilności oraz intuicyjności. Jeżeli ktoś potrzebuje OS-a charakteryzującego się takimi cechami, nie znajdzie nic lepszego. Jeżeli natomiast lubicie zabawy systemem, instalowanie dodatkowego oprogramowania (bez łamania zabezpieczeń) – trzymajcie się od iPhone’a z daleka! Dla tych którzy lubią wyzwania, zawsze pozostaje jailbreak, który niesie za sobą pewne konsekwencje…
HD2 jest tutaj niekwestionowanym zwycięzcą. Na jego pokładzie znajdziemy system operacyjny Windows Mobile 6.5 wraz z rewelacyjnym interfejsem HTC Sense. Dzięki tej kombinacji (oraz świetnym parametrom) urządzenie jest wyjątkowo proste i przyjemne w obsłudze. Aplikacje otwierają się błyskawicznie, sam OS pozwala na wiele modyfikacji i co ważne – posiada rewelacyjny wygląd.
Aplikacje i dedykowane im sklepy
W tym kraju rządzi Apple i jeszcze przez wiele lat nic ani nikt tego nie zmieni. W AppStore znajdziecie wszystko czego dusza zapragnie. Zbyt piękne być jednak nie może i łatwo się domyśleć, że aplikacje znajdujące się w sklepie spod szyldu z nadgryzionym jabłkiem są płatne. Coś za coś, za przyjemności trzeba płacić.
Windows Mobile nie ma sklepu z prawdziwego zdarzenia. Nie znaczy to, że użytkownicy smartfonów z OS-em Microfostu skazani są na nudę, oj nie! Aplikacji dedykowanych WM znajdziemy multum, wystarczy tylko poszukać.
Miałem przez dłuższy czas doczynienia z iPhonem i porównując te telefony produkt HTC traci tylko na tym że Windowsowy “Marketplace” jest uboższy od iTunes w którym też znajduje się muzyka. Mówiąc o jego rozmiarze powiem krótko kto co lubi mi np. on nie przeszkadza.
Michał (Ceneo)
Odtwarzacz wideo, czyli komórkowe kino
4,3-cala oraz obsługa formatów DivX mówią same za siebie. Oglądanie filmów na ekranie HD2 do czysta przyjemność.
iPhone wypada w tej kwestii znacznie gorzej. Smartfon nie ma wsparcia dla najpopularniejszych formatów wideo. Wszystko co związane z wideo, związanie jest także z wszechobecnym iTunes.
HD2 jest w tej kategorii zwycięzcą, nawet pomimo baterii, o której napiszę w dalszej części porównania.
Odtwarzacz oraz jakość muzyki
Pod tym względem iPhone nie ma sobie równych i chyba nikogo nie powinno to dziwić. Z drugiej strony - w świecie telefonii komórkowej tylko smartfony Apple stanowią wybitne połączenie telefonu z odtwarzaczem muzyki.
Aparat

Aparaty w obu smartfonach znacznie się od siebie różnią. 5Mpix w które wyposażony jest HD2 robi swoje. 3GS ze swoim 3,2Mpix wypada tym samym gorzej.

Internet i portale społecznościowe
HTC HD2 jest stworzony do surfowania po Internecie. Ogromny ekran, świetnie parametry oraz dotyk sprawiają, że konkurencję zostawia daleko w tyle.
iPhone 3GS także spisuje się nieźle, HTC jest od niego jednak trochę szybszy.
Właśnie, głównym powodem do zakupu iphona 3gs było przeglądanie stron www, do którego multitouch i duży ekranik po prostu nadaje się doskonale.
Marian (mGSM)
HD2 dzięki swojemu interfejsowi idealnie radzi sobie z obsługą Facebooka oraz Twittera. Pozostałe portale także nie są mu obce.
Apple w inny sposób rozwiązało tą kwestie. Z doskonale zaopatrzonego AppStore pobrać można aplikacje służące do obsługi niemalże wszystkich tego typu stron.
W tej kwestii samego surfowania wygrywa HD2. Jeżeli chodzi o portale społecznościowe - zarówno po jednej, jak i drugiej stronie widać wady i zalety smartfonów. Proponuję zatem remis.
Bateria
W tym momencie HTC powinno spuścić głowę i z pokorą przyjąć tytuł przegranego. 10-12 godzin intensywnej pracy to naprawdę mało, nawet jak na smartfona.
Mam testuje i jestem zadowolony w sumie bateria ok trzyma dzien ale przy intensywnym uzytkowaniu moze do wieczora nie dotrzymac
poza tym nie znalazlem jakis minusow tego telefonu…. HTC HD2 Rulezzzzzz
MarkowX(mGSM)
No cóż, za ogromny (wyjątkowo enegrożerny) ekran i piekielnie szybki (wcale nie lepszy niż ekran) procesor trzeba słono zapłacić. A skoro mowa o pieniądzach…
Cena
iPhone 3GS jest w ofertach naszych operatorów już od jakiegoś czasu. Przy umowie na 2 lata i abonamencie około 80 zł trzeba za niego nad słono zapłacić (zarówno za 16 jak i 32GB wersję).
HTC HD2 dopiero niedawno pojawił się u operatorów. Dla przykładu – w Oragne kosztuje trochę mniej niż 3GS. HTC HD2 można znaleźć tanio w porównywarkach Ceneo w cenie od 1.734 zł w 40 sklepach (co jest lepszą ofertą) a w Skąpiec już od ceny 1.735 zł w 40 sklepach. Sprawdź również w sklepie Vobis model HTC HD2 Leo HSPA GPS - 2.199 zł.
Na allegro ceny nie różnią się od siebie za bardzo. Wersja 16GB iPhone’a 3GS kosztuje trochę mniej niż HTC. iPhone 3GS znajdziesz tanio w porównywarkach Ceneo od 2.235 zł a w Skąpiec tak samo, od 2.235 zł. Tanio jest także w sklepie RTV Euro AGD model Apple iPhone 3GS 32GB ( za cenę 3.199 zł.
Podsumowanie
Na punkty wygrywa HTC HD2 i uważam że zasłużenie. Smartfony z założenia oferują użytkownikowi ogromne możliwości. Nie tylko w kwestii wyboru oprogramowania, ale także poprzez własne modyfikacje. iPhone jest na takie modyfikacje zamknięty. Windows Mobile sprawujący pieczę nad prawidłowym funkcjonowaniem HD2 już za parę miesięcy powinien doczekać się bardzo ważnej aktualizacji, a raczej - zupełnie nowej wersji. WM7 przyniesie ze sobą wiele cennych funkcji i usprawnień dzięki którym OS Microsoftu powinien stać się jeszcze lepszy.
A co Wy myślicie na ich temat?
- Android: Najpopularniejsze smartfony oKiem Ceneo
- Apple: iPhone 3GS oraz karty micro SIM od lipca w Plusie
- HTC: TOP komórki z aparatem 5 megapikseli
- Akcesoria: HTC HD2 - ponad 2 doby działania z nową baterią! [wideo]
- Android: Telefon na Dzień Dziecka - propozycje KomórkoManiaKa
- HTC: HTC Legend i Nokia X6 w Play. Kolejne przeceny





























38 komentarzy
Wolfran | 1 lut 2010
Ciekawe i trafne porównanie
Osobiście wybieram HTC HD2, ale tylko i wyłącznie z powodu zaawansowania technologicznego, a nie systemu operacyjnego, czy też wyglądu. iPhone jest faktycznie ładniejszy i ogólnie naprawdę przemyślany oraz dopracowany.
Apple ma inną politykę niż inni - woli dać mniej, ale lepiej
Na marginesie, to tego rodzaju porównania pokazują potęgę iPhone`a - przecież HTC HD2 to objawienie - ma lepsze o ok. 40% podzespoły (generalizuję), świetny-rewolucyjny ekran, systematycznie upgrade’owany i niezły OS, a przykładamy takie urządzenie do podrasowanej kilkuletniej konstrukcji mając nadzieję, że zdeklasuje (w końcu) tego znienawidzonego przez niektórych iPhone’a
Prawda jest taka, że w czerwcu zostanie pokazany iPhone 4G z OS 4,0 i znów powali konkurencję i znów rozpocznie się ta bezsensowna walka…
wojtek | 1 lut 2010
przypominam, ze iphone jest starszy o ok. pol roku wiec htc moglo wszystko w tym czasie usprawnic;)
kuba | 1 lut 2010
Zgadzam się
to wynika z tego co napisałeś - Apple skupia się głównie na produkcji komputerów stacjonarnych i przenośnych. HTC specjalizuje się w telefonach, chcąc utrzymać się na rynku, zdobywać go, walczyć z konkurencją musi co roku wypuszczać po 10 smartfonów. Jeżeli HTC przez 2 lata pracowałoby (tak jak to robi Apple) nad jednym tylko modelem telefonu, jestem pewien ze byłby czymś pokroju iPhone’a. Trzeba im jednak przyznać, że w tej szalonej gonitwie i tak radzą sobie świetnie.
vito | 2 lut 2010
dodatkowo w hd2 jest radio i światełko.
no i można przeglądać strony z flashem
dziwi mnie fakt braku w hd2 kamery do videorozmów, choć i oczywiście w iphonie też tego brak.
Olek | 2 lut 2010
Przy porównywaniu ekranów warto dodać jak się zachowują one “na słońcu”.
Łożeh | 2 lut 2010
no i przy baterii też warto wspomnieć, że w hd2 mamy możliwość jej samodzielnej wymiany
vette | 2 lut 2010
Według mnie iphony to porażka , dlatego sam mam HTC HD2 i jestem z niego w 101% zadowolny.
eljon | 2 lut 2010
również i ja się skusiłem na htc hd2 i jestem bardzo zadowolony.
Największą różnicą jest multitasking. iPhone albo uruchomi muzykę, i nic więcej, albo np surfujesz po necie i nic więcej. Na htc włączę se muzę, gg w tle, facebooka również, wejdę na neta i przy okazji jeszcze włączę latarkę bo w międzyczasie np wysiadło światło w kamienicy.
systemu windows się nie czuje. nakładka eliminuje wszystkie minusy, a nie da się podważyć plusów. możliwość rozbudowy, zmieniania, ingerencji i setki płatnych i bardzo zaawansowanych aplikacji w przeciwieństwie do programów iPhone’a do pierdów czy potrząsania piersiami. tak naprawdę w Appstore niewiele jest naprawdę profesjonalnych rozwiązań. a i polityka Apple może spokojnego człowieka doprowadzić do szału. Za komuny nawet nie było tak drastycznej cenzury i daleko posuniętej inwigilacji jak w Apple.
OMG! | 2 lut 2010
iPhone porażka ?? Hahahaha a miales go w reku ?? Czy Jestes na tyle debilnym przedstawicielem rasy ludzkiej co wiekszosc i pisze ze to jest do dupy bo tego nie mialem ?? Wydaje mi sie ze tak!
roS | 2 lut 2010
HTC to BADZIEW ! ! ! Jednogłośnie ! ! ! Za duż błędów ! ! ! Sony Ericsson X2 Jest o wiele lepszy ! a dlaczego ?? dlatego ze nic w nim sie nie pierdzieli, a nie to co w htc nawet po zainstalowaniu najnowszego romu, mialem 2 tyg sprzedalem i kupiles X2 mysle ze firma Sony Ericsson Zrobila olbrzymi krok do przodu w produkowaniu smartfonow!
Nicki | 2 lut 2010
Zgadzam się ! mój brat ma X2 a ja sobie kupilem HD2 zeby miec lepszy telefon od niego.. i co ?? haha teraz sie ze mnie smieje… HD2 jedyne co ma to wyswietlacz i to za duzy jak na rozdzielczosc 800×480!
dobra propozycja jest takze N900 i iPhone!
adam | 3 lut 2010
roS, Nicki - a wiecie kto produkuje x1 i x2 dla SE? ano wlasnie HTC
zanim cos napiszecie, sprawdzcie u zrodla…
Ben | 3 lut 2010
Chyba i ja się skuszę na HD2, bo w tej chwili nie ma nic lepszego na rynku
znawca | 3 lut 2010
Dziwię się, dlaczego mówi się, że HTC ma więcej opcji, jest bardziej rozbudowany. HTC wygrywa z iPhone’m pod względem lepszych podzespołów itp., jednak kosztem baterii. Największym plusem i zarazem czymś, co miażdży wszystkie telefony na rynku, jest ‘modyfikowalność’ iPhone’a. Nie rozumiem, jakie konsekwencje niesie za sobą jailbreak - bo nie niesie ich wcale. Proces jailbreakowania dziś trwa parę sekund, a przez to otwierają się wrota na tysiące, setki tysięcy modyfikacji, zmiany wyglądu, ingerencji w opcje, dodatki, itp. itd. Mówi się tylko o AppStore, a zapomina się o Icy, Rock i Cydii - te to dopiero dodają bardzo dużo funkcji. iPhone jest telefonem, który może być megazmieniony i megarozbudowany, tylko trzeba troszkę się tym zainteresować i poczytać na ten temat, a nie ulegać ogólnemu mówieniu ‘tam nie zmieni się nic’, bo tak twierdzą tylko ignoranci. iPhone ma w sobie to coś, że z miłą chęcią bierze się go kilka razy dziennie do ręki i zawsze znajdzie się jakieś zajęcie. A to sprawdzi się nowości w Cydii, AppStore, doda nowy theme do Winterboarda itp. itd. Z nim nie można się nudzić, zawsze znajdzie się coś nowego.
vito | 3 lut 2010
do @znawcy skoro jest taki fajny i łatwy to proszę powiedz w ilu krokach/pkt jestes wstanie zmienic dzwonek z zwyklego mp3 do iphona? ja wystarczy ze wgram plik mp3 na karty pamięci i już mogę go wybrać bez przeróbek, bez cięć?
więc jak to z dzwonkami połączenia i sms?
ile czasu iphone potrzebuje na wykasowanie wszystkich kontaktów i wpisów w kalendarzu?
sam iphone informuje ze wykasowanie wszystkich danych zajmuje 1godzi
garfild | 3 lut 2010
Ros i Nicki , ile wy macie lat wasze wypowiedzi sa na poziomie , 10-12 latkow typu : to jest dobre , a bo nie bo to jest dobre i tak w kolko , niczym nie potwierdzone uwazam ze wasza wiedza na temat telefonow ze tak ujme a nie smartfonow , jest pokroju nokia 3310 , na szczescie tacy jak wy nie decyduja o jakosci i jego zastosowaniu , nawet nie wiecie, ze tak jak inny rozmowca zasugerowal ze se x1 i x2 sa dzielem HTC , smiac mi sie chce z waszej przedszkolnej wiedzy , ale znajda i sie tacy tylko lepiej zanim cos pisac lepiej nic nie pisac , bo takie pisanie swiadczy tylko o poziomie pizacego , pzdr. Mialem Iphona i jemu mowie dziekuje mialem HTC Hero - teraz czekam na HTC HD2.
vette | 4 lut 2010
Do OMG! tak mój kolega ma 3gs i bawilem sie nim według mnie różnica miedzy 3g a 3gs jest bardzo mała a cenowo bardzo duża .
Polityka apple to…
Htc nie wypusci htc hd2s dodajac tylko stoper bo kompas juz jest ;D
Więc powodzenia dzieci appla! 2500zł za ipoda z kompasem i telefonem.
maciek | 5 lut 2010
Co blog i porownanie sprzetu to jak zwykle jeden madrzejszy od drugiego. Kazdy wybor to osobista sprawa!! Wedlug mnie wszystkie nowoczesne smatphony sa swietne i to ze nie lubie apple i WM nie znaczy ze uwazam ten tel. i system za zly. Na HTC HD2 z seryjnie wgranym androidem bym sie skusil a tak to wciaz pozostaje wierny Nokii i wlasnie dlatego klikam teraz na N900.
Pozdrawiam wszystkich nawiedzonych
Olek | 6 lut 2010
Ty, Eljon, a ty w ogóle iPhone miałeś w ręku? Z twojego opisu wynika że nie bo tak się składa że wszystko co napisałeś chodzi również na iPhone w tle - muzyka, przeglądarka, GG, Facebook itd. i to na normalnym systemie bez jailbreaku.
Vette, różnica w prędkości pomiędzy 3G a 3Gs jest kolosalna, większa pamięć RAM w 3Gs umożliwia używanie wielu aplikacji na raz (po jailbreaku).
HTC HD2 to bardzo ładny sprzęt, tylko po co pisać jakieś farmazony na temat iPhone?
ajed | 9 lut 2010
Jedna rzecz mi się nie spodobała w artykule - “zbytyt piękne być jednak nie może i łatwo się domyśleć, że aplikacje znajdujące się w sklepie spod szyldu z nadgryzionym jabłkiem są płatne.” Przecież nie wszystkie programy w Appstore są płatne. O co chodzi autorowi??
kuba | 9 lut 2010
Wiem, że nie wszystkie są płatne, niedokładnie się wyraziłem. Miałem na myśli te ważniejsze i poważniejsze
lama | 9 lut 2010
mam obydwa a lepszy jest htc hd2 i sprzedaje 3gs
KaDe | 11 lut 2010
Witam, zawsze marzyłem o HTC……
Dla mnie I-Phone nie liczył się jeszcze…
Ale nie tak dawno wyszła nowa wersja OMNII czyli OMNIA-II
Ciekawe co Wy na to - jak dla mnie to spory dylemat co wybrać…
Piszcie co sądzicie i czym się różnią
freema
Pasiu | 15 lut 2010
bardzo trafne porównanie. własnie zastanawiam się nad zakupem HD2 i jestem skłonny jeszcze bardziej do zakupu
Sylwek | 16 lut 2010
Czy ktoś wie kiedy HTC HD 2 naprawdę będzie w Orange ?
Codziennie sprawdzam na http://www.orange.pl i cały czas jest chwilowy brak w sklepie…
lol | 17 lut 2010
Orange samo zaopatrza się globalnie w HTC dlatego zanim do nas dotrze… wyprzedzi go Polkomtel i Play
Damian | 28 lut 2010
iPhone 3GS 32GB to chyba najlepszy telefon. Poprzednio miałem n900 omnie hd i htc hd2 i nie zgodzę się z tym co niekturzy wipisuja. iPhone jest najlepszy!!!!!
Marcin | 11 mar 2010
Przez 2 miesiące miałem 3GS, a obecnie od tygodnia mam HD2
………………
Praca w przeglądarce internetowej : wygrywa 3GS (multitouch + przewijanie stron jak dla mnie tam było bardziej intuicyjne)
………………
Jedna z najważniejszych rzeczy : SYSTEM OPERACYJNY
WM leży i kwiczy … a raczej nie bo pewnie w między czasie trzeba było zrobić reset :/ BIEDA !! praktycznie codziennie trzeba robić reset
………………
Wyświetlacz — oczywiście HD2 ma wspaniałą wyższą rozdzielczość ale
-nie wiem czemu w moim modelu nie potrafi dopasować jasności do warunków zewn (szczególnie na zewnątrz)
-ślady palców bardzo przeszkadzają w obsłudze (3GS radził sobie z tym)
………………
Wybieranie głosowe:
Apple zrobiło to idealnie !! a w WM brak :/ mam jeden program do tego niby działa ale to jak obcinanie paznokci siekierą :/ poza tym nie współpracuje z moją słuchawką BT (może to tylko u mine) — czyli traci sens
………………
Słuchawki iphona są o niebo lepsze od tych z HD2 (chyba ktoś nie myślał jak je projektował :/ )
………………
Może to tylko u mnie ale czasami smsy nie dochodzą do odbiorcy :/
………………
Interface HD2 jest może ładny ale beznadziejny jeżeli chodzi o dostęp do informacji. polecam SPB
………………
Oprogramowanie na iPhona stoi na duuużo wyższym poziomie
(appstore)
………………
Zalety HD2
Zdjęcia i MP3 są po prostu na karcie pamięci a nie w jakimś durnym programie. Zdjęcia podczas wgrywania do telefonu nie są zmniejszane i optymalizowane więc stanowią jakiś tam backup tego co mamy na komputerze .
………………
Rozdzielczość
………………
Szybkość działania przy tak dużej rozdzielczości
………………
Bateria — wg mnie lepiej niż w iPhone (ale mogę się mylić)
Kamil | 13 mar 2010
HTC HD2 wygrywa.
Pożyczyłem od kolegów htc i iphona 3gs.
HTC wygrywa.
Ten iphon jest dobry ale nie dorównuje do iphona
Quarien | 14 mar 2010
Jak ja kocham, jak ludzie klepią bez sensu. 3Gs teraz nie ma SENSOWNEGO Jailbreak’a. Dlaczego? Ano, ze względu na zabezpieczenia Apple’a NIE można uruchomić swojego telefonu bez komputera z odpowiednim programem. Czyli, jeśli wyładuje Ci się bateria, to nawet jak dobiegniesz do ładowarki, to jesteś - kolokwialnie mówiąc - w dupie. Moim skromnym zdaniem to dyskwalifikuje iPhone’a z JB.
Co do softu - Pisanie, że WM>iPhone OS to jakiś żart. Oba systemy mają swoje mocne i słabe strony. Oba mają bardzo dużo aplikacji. WM można konfigurować jak się chce, ale płacimy za to stabilnością. W iP OS jest zupełnie odwrotnie - nic nie możemy zrobić, ale za to mało kiedy komórka nam się zawiesi.
VonPaulitz | 19 mar 2010
Mojego 3gsa 32gb wyłączałem jak narazie tylko trzy razy a mam go już troche czasu
najbardziej podoba mi się funkcjonalność telefonu i świetne gry z każdego gatunku, a zdjęcia są świetne naprawde! 32gb to jest coś i jest to jego “twardy dysk” a nie ledwo współgrająca karta pamięci tak mi się wydaje. Napewno oba telefony są super hiper ale od appla dostajesz dużo możliwości i chyba lepszy ma prestiż
Piotrek | 23 mar 2010
Drodzy. Miałem HTC HD2 krótko (tylko 7 dni).
Po nabyciu Iphona 3gs 32G - ten sprzęt po prostu “wymiata”. HTC na pewno ściga, ale #GS nie jest do pobicia.
Podsumowując: HTC HD 2 kupiłem w internecie za 1800,00, a 3GS 32GB za jedyne 3300,00 (sklep renomowany od lat na rynku). Tak więc jak Cię stać na Iphone - nie zastanawiaj się. Jakk Cię nie stać - napisz post, że Iphone to , przepraszam - badziew. Ps. Gdzie można kupić plecak na HTC? No i jakiś niezaciężki akumulator.
kuba | 27 kwi 2010
a w moim iPhonie dzialala lacznosc bluetooth (kilka razy zdarzylo mi sie udostepniac internet mojemy laptopowi wlasnie przez bluetooth iphone’a) dlaczego zatem w tabelce lacznosc nie ma wyszczegolnionego bluetootha? przesylanie plikow tez dziala ale trzeba bylo zrobic jailbreak co nie zmienia faktu ze jest ten BT. Ja ostatecznie wrocilem do swojego staego ale niezawodnego BB
przemcio | 13 maj 2010
Witam miałem iphona 3g 16 gb sprzedalem a kupiłem htc hd2 to był błąd
htc miał byc szybki i wogóle w dodatku czesto sie wiesza dupa iphone nigdy mi sie nie zwiesił do momentu zrobienia jablerka przez dwa lata nic a to dziadostwo tego samego dnia jak go kupiłem POPROSTU ODRADZAM
puszkin | 25 maj 2010
*****farmazony panowie…
Narzekacie na WM tak samo jak na windowsa, że sie wiesza i nie działa, a to tylko i wyłącznie wasza wina. jak o samochód sie nie dba też za długo sie nim nie pojeździ.
Dla mnie iphone to dno totalne. jak zobaczyłem stabilnosc dzialania itunes’a na windowsie XP, gdzie trzeba jeden program wgrywac do iphona przez kilka godzin, do tego kazdą empetrójkę i kazde zdjecie musi przerobić na swój format - odpada bez zastanowienia.
Adi | 7 cze 2010
Chciałbym dodać od siebie kilka uwag. Prowadzę sklep z telefonami od ponad dwóch lat. Naprawdę niewiele modeli ominęło moje ręce. Miałem htc począwszy od pierwszych wersji bez dotykowych ekranów po htc hd (hd2 nie miałem i nie chce mieć o czym za chwilę) Za każdym razem gdy w moje ręce wpadał htc zawsze myślałem że mam najlepszą zabawkę i tak może było. Iphony miałem wszystkie począwszy od 2G do chwili obecnej 3GS. Jesli chodzi o bajery to oba telefony przedstawiają zupełnie inne interfejsy i w tym tez technologie. WM jest elastyczny aczkolwiek po jakims czasie staje sie toporny, OS iphona jest intuicyjny, szybki i mega prosty stad taka popularnosc, Aplikacje ktore uzywalem na WM niestety sie chowaja przy tych na iphona, juz nie wspomne o grach,wiekszosc firm robi gry i aplikacje na najwyzszym poziomie na iphone’a, WM jest z tylu. Ale panowie jest jedna sprawa. Jestem swiadom tego ze htc jest lepszy technologicznie, bo mlodszy. Ale niech ktos z was pouzywa iphonea z tydzien i tak samo htc to niestety wybor padnie na iphone. Od wielozadaniowosci sa aplikacje ale od baterii htc nie ma nic. Ktos wyzej napisal ze sobie wlaczy przegladarke,odtwarzacz myzyczny, wideo i latarke…ogarnal mnie smiech. Telefon sie nosi w domu i w pracy, w podrozy i w knajpie i ilekroc pouzywalem “bajerow” na htc tylekroc chcialem go sprzedac jak najszybciej bo moje nerwy nie wytrzymywaly krotkotrwalosci baterii! Czesto telefony trzeba bylo ladowac 2 razy dziennie,jak bylo wlaczone wifi i muzyka bateria znikala w oczach. Po co telefon ktory trzeba trzymac pod kablem jak stacjonarny. Iphone niestety bije na glowe pod tym wzgledem htc, jesli ktos chce byc w kontakcie z ludzmi niech nosi ze soba 5 baterii bo inaczej bedzie kur***ica brala kazdego i w glowie bedzie tylko jedna mysl czy wytrzyma do wieczora i ile baterii jeszcze pozostalo. Przy lekkim uzywaniu codziennie przed spaniem ladowarka, a jesli pouzywamy wifi, muzyki i filmy to lepiej go nawet nie odlaczac. Zreszta ile tego ogladania, jedna kilkugodzinna podroz pociagiem i kontaktu ze swiatem nie ma. Pozdrawiam i radze przed zakupem zasiegnac opinii tych co takowy sprzet uzywaja
Na iphona narzeka ten co go nie ma a na htc ci co go maja
pan X | 15 cze 2010
Posiadam iphona 3 gs 16 gb jestem z niego bardzo zadowolony , a brat ma htc hd 2 i niejest z tego telefonu zadowolony zdięcia zasnieżone muzyk nieumywa sie do iphona kazdy ma inne upodobania . ja wybrałem iphona bo lubie grac w gry słuchać muzyki i od czasu do czasu obejżeć film brat ma podobne upodobania i htc mu się niepodoba to co że ma 1 ghz procesor i dużo ramu htc jak bratu sie niepodoba .
crazy | 7 sie 2010
HTC HD2 wygrywa posiada dużo szybszy procesor dużo lepszy aparat z podwójną lampą błyskową większy ekran lepszy gps ( na windows mobile mama dużo większy wybór programów nawigacji ) jest tańszy posiadam go od 2 tygodni i jestem z niego w pełni zadowolony.